onsdag 12 november 2008

Avbön. (Till alla er som råkat ut för mitt Acne komplex)

Ibland förvånar man sig själv mer än nödvändigt. Jag verkar dessutom satt i system att förvåna mig själv på daglig basis. Några poster sedan så orerade jag som vanligt över någonting fullkomligt ointressant i samband med denim chinos.

Vill bara meddela att jag själv nu köpt ett par dylika av "den pinsamma A.P.C kopian Acne".

(Jag invigde dem genom att promenera genom kontoret iförd endast kalsonger, tweed, paisley slips och ett par hyffsade Allen Edmonds. Väl på min plats gled jag ner i byxorna och lät dess metrosexuella charm omsluta mina avkylda vader. Det var underbart. Och trist. Och tragiskt.)

Jag är alltså i vanlig ordning inkonsekvent och larvig. Jag er upp och erkänner mig besegrad. Acne är kosher. Jag är en idiot.

PS. Gillar fortfarande mina Rugby chinos, ville bara ha ett mindre "mended" alternativ. DS




/P


Inga kommentarer: